Середа
22-08-18
05:25
Наші помічники.
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Нам виповнилось..
Фільм про школу
Так ми працюємо!
ЗОШ №5 I-III ступенів м.Володимира-Волинського

                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
економічного розвитку 
і торгівлі України 
15.09.2014  № 1106

 

ЗВІТ

про результати проведення  переговорної процедури закупівлі

№ 1 від  17.01.2015р.

 

       1. Замовник: 

 

  1. Найменування: Володимир - Волинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5

 

       1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:  21739755

 

       1.3. Місцезнаходження: м. Володимир - Волинський, Волинська обл., вул. Луцька 241, 44700

 

       1.4.  Посадові   особи   замовника,    уповноважені     здійснювати    зв’язок  з 

учасниками  (прізвище,  ім ’я,  по  батькові,  посада  та  адреса,  номер  телефону  та 

телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв ’язку, e-mail): Костюк Ірина Ростиславівна, голова комітету з конкурсних торгів , вул.Луцька 241 м. Володимир-Волинський, Волинська обл., , 44700, тел.. (03342) 30555.

 

       2. Предмет закупівлі: 

 

       2.1. Найменування : код 35.30.1 - послуги з постачання водяної пари і гарячої води  - 510,6 Гкал

 

       2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 510,6 Гкал

 

     2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Володимир- Волинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5   вул. Луцька 241

 м. Володимир - Волинський, Волинська обл.,  44700

 

       2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: січень - грудень 2015р.

 

      3. Інформація щодо інформування про застосування переговорної  процедури закупівлі: 

      

      3.1.   Адреса   веб-сайта,   на   якому   замовником   додатково   розміщувалась 

інформація  про  застосування переговорної процедури  закупівлі (у  разі 

наявності): vvschool5.at.ua

 

 

      3.2.  Дата  оприлюднення  і  номер  інформації  про  застосування переговорної процедури  закупівлі ,  розміщеної на веб-порталі  Уповноваженого органу з питань закупівель 226871, “ВДЗ” № 161(30.12.2014) від 30.12.2014.

 

      3.3.  Дата  оприлюднення  і  номер  обґрунтування  застосування переговорної процедури  закупівлі,  розміщеного      на  веб-порталі   Уповноваженого органу з питань закупівель  №226871, "ВДЗ" №161(30.12.2014) від 30.12.2014р.

 

      3.4.  Дата  оприлюднення  та  номер  повідомлення  про  акцепт  пропозиції  за 

результатами      застосування  переговорної  процедури      закупівлі,  розміщеного      на  веб-порталі   Уповноваженого органу з питань закупівель:  002032, “ВДЗ” № 164(06.01.2015) від 06.01.2015

 

      3.5.  Дата  оприлюднення  і  номер  інформації  про  результати  проведення  переговорної процедури    закупівлі,  розміщеної      на  веб-порталі   Уповноваженого органу з питань  закупівель  011651, “ВДЗ” № 170(17.01.2015) від 17.01.2015.

 

       4.   Дата   відправлення   запрошення   до   участі   в   проведенні   процедури 

закупівлі: 24.12.14 р.

 

    5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце): 25.01.15р.,10:00,

м. Володимир-Волинський, вул. Сагайдачного,19, Волинська обл., 44700.

 

    6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ), 858012.24 грн.  (з ПДВ) (вісімсот п’ятдесят вісім тисяч дванадцять грн. двадцять чотири к. з ПДВ)

 

      7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

      7.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ПТМ “Володимир-Волинськтеплокомуненерго”

      7.2.  Ідентифікаційний  код/реєстраційний  номер  облікової  картки  платника 

Податків: 05384488

      7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: вул.Сагайдачного, 19, м.Володимир-Волинський, Волинська обл., 44700, (03342) 2-45-97, 2-48-77

      8.  Дата  укладення  договору  про  закупівлю  та  сума,  визначена  в  договорі 

про закупівлю: 12.01.15 р., 858012.24 грн. (з ПДВ) (вісімсот п’ятдесят вісім тисяч дванадцять грн. двадцять чотири к. з ПДВ)

       9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі

     10.  Зведена   інформація    замовника     про   наявність   та   відповідність 

установленим      законодавством     вимогам     документів,    що    підтверджують 

відповідність учасника  кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону

України “Про здійснення державних закупівель”: надані всі документи , які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають встановленим законодавством вимогам.

       11. Інша інформація: обрано переговорну процедуру закупівлі відповідно до абзацу 2 пункту 2 статті 39 Закону України   Про здійснення державних закупівель від 10.04.2014р. № 1197- VІІ  :« Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи».

 12. Склад  комітету конкурсних торгів

          І.Р.Костюк -  голова комітету з конкурсних торгів     

          І.Ю. Іщенко  - секретар комітету з конкурсних торгів                                                    

         О.А.Чайко  - член комітету з конкурсних торгів                                                  

         Л.В. Годун - член комітету з конкурсних торгів                                                  

         С.Ю.Колосков  - член комітету з конкурсних торгів                                                

Голова комітету з конкурсних торгів                                                               І.Р.Костюк